torsdag 6 augusti 2009

Vilken dag!


Första dagen efter semestern brukar ju aldrig vara någon höjdare. Idag har det dock varit en riktigt bra dag av tre anledningar:


1. Jag cyklade till och från jobbet (ca 15 km enkel resa mellan Habo Ljung och Västra Hamnen i Malmö. Jag hämtade och lämnade även min dotter Sofia på fritids på vägen. Det är inte så långt men det är mycket skönt att röra lite på sig före och efter jobbet.


2. När jag kom hem låg nya numret av Kadens i brevlådan. Jag har bara hunnit bläddra igenom den snabbt men artikeln om TeamMagnus läste jag direkt eftersom jag inte kunde sluta läsa.
Här länken till TeamMagnus hemsida: http://www.teammagnus.se/


3. Carolinas cykel har äntligen kommit. Vi var och hämtade den i Malmö efter jobbet. Enligt uppgift var den mycket skön att cykla. Ramen verkar vara riktigt bra och komponenterna håller genomgående hög klass. Jag är avundsjuk:-(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar