måndag 17 augusti 2009

Hämtat nya cykeln


Idag hade barnomsorgen stängt i Lomma. Planeringsdag heter det. Tänk om man själv bara kunde stänga ner all verksamhet en dag och planera. Det skulle vara lyxigt.

Hursomhelst fick jag chansen att tillbringa eftermiddagen med barnen. Vi fikade och åkte in till Malmö och lekte på Sagolekplatsen vid stadsbiblioteket.
På vägen hem plockade vi upp den nya cykeln på BikePro. Första intrycket är mycket gott. Jag har bara hunnit köra 18km ännu. (Det fanns inte så mycket tid mellan skurarna, och man vill ju inte tvätta cykeln det första man gör).

Jag återkommer med mer information och bilder. Så länge laddar jag upp en bild tagen med blixt i mörker.
Jag köpte också en cykeldator (Polar CS 200cad) till Carolina. Det var ganska mycket pyssel att få allt på plats.

Köparen till motorcykeln var här och hämtade den ikväll och helt plötsligt finns det massor av plats i förrådet. (Kan med fördel fyllas med cyklar.)

2 kommentarer:

  1. Schysst hoj!
    Får kanske se den på Ölandsrundan då?
    /Jonas

    SvaraRadera